wtorek, 15 lipca 2014

Mały przerywnik - The Versatile Blogger Award



WILCZY, KRETYNIE, TY MYŚLISZ, ŻE SEREK NIE MA CO ROBIĆ?!
*wdech, wydech, wdech, wydech*
Nie dość, że mnie zostawili na tydzień z pięcioma dychami do przeżycia, to jeszcze muszę wymyślić siedem rzeczy o sobie, litości noooo...

Dziękować ci z tego powodu na pewno nie będę... *stawia przed Wilczym wódkę*

Siedem faktów o Serek:

1. Zboczona. Bardzo. Jak tylko się da. A nawet bardziej. Przekroczyłam już tą cienką linię normy i oddalam się z prędkością światła w stronę różnych dziwnych rzeczy xD

2. Posiadam totalny brak równowagi. Serio. Znajomi z odległości poznają mnie tylko po tym, że w trampkach wywalam się na prostej drodze... Karierę na uczelni też zaczęłam z hukiem.... Schody to jednak nie moja mocna strona...

3. Aktualnie na odwyku od wszelkiego rodzaju słodyczy. Jakoś przestały mi smakować po dwóch miesiącach ciągłego ich jedzenia. Po odwyku będą smakować podwójnie XD

4. Uznaję pogląd, iż jestem Serkiem z rodziny homogenizowanych, a nie żadnych posiadających nadprogramowe dziury. A tym bardziej nie topionym.

5. Właścicielka kota leniwego jak Serek, a nawet bardziej. Ogólnie miziaste stworzenie, do szczęścia potrzebujące tylko głaskania i żarcia.

6. Namiętny czytacz ze mnie. Z tej miłości do książek zainstalowałam sobie na telefonie czytnik e-booków i najukochańsze książki mam zawsze przy sobie ^^.

7. Wielbicielka spaghetti i wyznawczyni Jego Makaronowatości. Jak ze mną chce się coś załatwić to albo stawiając mi spaghetti albo żelki (z przyczyn odwykowych opcja druga aktualnie odpada)


Nie mam zbytnio kogo nominować... Siedem osób, mówisz?

Nie wiem, jak ktoś chce to niech się zgłasza, ja mam z tym zawsze problem xD

3 komentarze:

  1. Wszyscy wiedzą że 1. punkt jest prawdą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. huehuehuheu. dałn. ała, no tak bolało, tak barrrdzo bolalo? chyba nie :D Jak bedziesz marudzic/narzekac/stroic fochy ;) to Ci karnie dodam 100 pytan i zmusze do odpowiadania na nie pelnymi zdaniami.
    *zabiera flache i spierdala*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji, mam sugestie co do twoich nominacji http://licencja-na-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń